E-volution 1. oldal

Halvány fogalmunk sincs a digitalizációról!

Halvány fogalmunk sincs a digitalizációról!

Bár a cégek 90 százaléka stratégiai jelentőségűnek tartja a digitális transzformációt, csekély mértékben rendelkeznek megfelelő háttértudással.
A zsarolók és a GDPR

A zsarolók és a GDPR

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai.
Nokia, téged bután szeretünk!

Nokia, téged bután szeretünk!

A HMD Global, a Nokia telefonok otthona bemutatta a Nokia 105 és Nokia 130 készülékeket.
Te is nyúlkálsz a telód után amikor nyaralsz?

Te is nyúlkálsz a telód után amikor nyaralsz?

A magyarok kétharmada nem tudja elképzelni a nyaralását az okostelefonja nélkül, amit leginkább fotózásra, navigációra, étterem és hotel keresésére használ a vakáció során.
Kívülről jön a fenyegetés!

Kívülről jön a fenyegetés!

Az új versenytárs már egy másik iparágból jön – állítja az IBM tanulmánya, amely a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálja az iparban és az üzleti életben.
Ha elalszol a volánnál, megment a robot

Ha elalszol a volánnál, megment a robot

A Cruising Chauffeur rendszer nem csak pihenőidőt nyújt a sofőrnek, de a biztonságot is garantálja, ha a sofőr nem tudja átvenni az irányítást.
Ráfaraghat a gyerek, ha ezzel játszik

Ráfaraghat a gyerek, ha ezzel játszik

A hosszú nyári napok során könnyű lekötni a gyerekek figyelmét egy táblagéppel vagy okostelefonnal, vagyis elektronikus bébiszitterrel.
A DIGI megveszi az Invitel lakossági üzletágát

A DIGI megveszi az Invitel lakossági üzletágát

Az Invitel Csoport eladta a lakossági üzletágát a DIGI-nek és a továbbiakban az Invitech Solutions üzleti IT és telco infrastruktúra piacaira fókuszál.
GDPR: tovább szigorítana az EU

GDPR: tovább szigorítana az EU

Tovább szigorítaná az Európai Unió adatvédelmi előírásait az Európai Parlament szabadságjogokkal foglalkozó bizottsága.
Robotok a japán ügyfélszolgálatokon

Robotok a japán ügyfélszolgálatokon

Mesterséges intelligenciát és robotalapú folyamatautomatizációs technológiát vezet be a Fujitsu Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldásánál.
1/177