Átadták az Év internetes kereskedője díjakat

Átadták az Év internetes kereskedője díjakat
A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett.

Átadták az idei Év internetes kereskedője díjakat, a tizedik alkalommal rendezett megmérettetésen több mint 500 jelölt cég közül kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati kategóriában hirdettek nyerteseket - közölte szerdán a főszervező, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület.

A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett a Háda webshop lett, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett a tájékoztatás szerint - írja az MTI.

A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX (user experience, felhasználói élmény) szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. Rekordszámú, több mint 23 ezer közönségszavazat érkezett az idén. A kiválasztáskor szempont volt az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználóbarátsága, grafikai megjelenése, sőt azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak, és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig.

A játékokra, a ruhákra, a szórakoztató-elektronikai eszközökre és a műszaki cikkekre specializálódott webáruházak minden évben egyre nagyobb számban vesznek részt a versenyben, e szegmensek fontossága és jelentősége a teljes e-kereskedelmi piacon meghatározó - írták. A verseny szervezésében az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) is részt vett, a díj főtámogatója a MasterCard volt.