Van már Flipboard vásárlói katalógusod?

Van már Flipboard vásárlói katalógusod?
Nem volt eddig üzleti vonatkozása a Flipboardnak, ami a content curation és a magazin szerkesztés közötti megoldás. Mostantól árukatalógusod is lehet.

A Pinterest átkattintási rátáját irigyelte meg a Flipboard. Az ismert tartalomgyűjtő, virtuális magazin szerkesztő most egészen zseniális megoldással rukkolt elő. Az eddig tematikus magazinok mellett, most termékkatalógusok és akciós kiadványok is felkerültek a virtuális újságosstandra.

Tulajdonképpen nincs benne semmi varázslat, a magazinok közvetlen kapcsolatot kaptak a webshopokhoz. Ezzel gyakorlatilag a papír alapú termékkatalógusok közvetlenül digitális webshoppá alakíthatók. Az ötlet végtelenül egyszerű, gyorsan elkészíthető és egy kattintásnyira hozza a vásárlókat.

Az eddig csak kíváncsi vásárlókat nem csak vásárlókká konvertálja a megoldás, hanem reklám terjesztőkké is, hiszen az érdekesebb termékeket a Facebookon és Twitteren azonnal meg is oszthatjuk. A katalógust elküldhetjük levélben is azoknak, akikről azt gondoljuk, hogy kíváncsiak lehetnek rá.

A Flipboard + vásárlás koncepció tulajdonképpen annyira kézenfekvő, hogy érthetelen, hogy miért is nem született ilyen a mai napig. Mostantól viszont kiválóan használható reklám eszköz, értékesítési csatorna lehet a legnagyobb cégek számára is.

Az első fecskék már meg is jelentek, a Lewi's, a Fab, az eBay vagy a Banana Republic early adopterként már elkészítette virtuális katalógusát, remélve, hogy az olvasók az új lehetőséget azonnal kipróbálják. A technológia adott el lehet kezdeni az értékesítést akár Budapestről is... ha elég elég érdekes terméked van lehet saját menő Flipboard katalógusod is.