Több kategória online forgalma is megugrott

Több kategória online forgalma is megugrott
Az Internet Retailer nemrég tette közzé az 1000 legnagyobb észak-amerikai e-kereskedőről szóló éves jelentését, amely az USA és Kanada e-kereskedelmének 92 százalékát vizsgálja.

Az Internet Retailer nemrég tette közzé az 1000 legnagyobb észak-amerikai e-kereskedőről szóló éves jelentését, amely az USA és Kanada e-kereskedelmének 92 százalékát vizsgálja - írja a kosarertek.hu. Az elemzők mind a 15 vizsgált kategóriában az eladások növekedéséről számolnak be, a prímet pedig csakúgy, mint az előző évben, most is a háztartás és lakberendezés (Housewares/Home Furnishings) viszi.

A győztes kategóriában 112 kereskedő szerepel. Online értékesítésük 2017-ben 32,8 százalékkal ugrott meg. Ez egészen elképesztő szám annak figyelembevételével, hogy a bútorok és lakberendezési tárgyak összes (online+offline) értékesítése csak 4,7 százalékkal növekedett az USÁ-ban ebben az évben. 16 kisebb értékesítő több mint 75 százalékkal növelte eladásait, a rekorder a Harvest Right nevű cég, amely több mint 400 százalékot tudott növekedni. Taroltak a nagyok is, a kategória óriása, a Wayfair (amely az 1000 cég közül a 13. legnagyobb) több mint 40 százalékos növekedésre volt képes, a Rubbermaid (30. hely) csaknem duplázni tudott. Az abszolút király Amazon, amely 2017 őszén saját háztartási és bútormárkákat (Stone & Beam, Rivet) is indított, a kategória piacának nagyjából 28 százalékát uralja, piacterén mintegy 7 milliárd dolláros bevételre tett szert.

A Szépség/Egészség kategóriában 43 online kereskedő árusít, ők a második legjobban teljesítők. Eladásaik csaknem 24 százalékkal nőttek, ez szintén igen szép eredmény az összes egészségügyi és személyes ápolási termékek értékesítésének csaknem stagnáló 0,5 százalékos növekedéséhez képest. Ebben a kategóriában 5 kereskedő volt képes 60 százalék fölött növekedni, az egyik leginkább figyelemre méltó a kis cégnek számító (86 millió dollár érték) Glossier szépségápolási és sminkmárka, amely a tavalyelőtti 600 százalékra tavaly még 300 százalékot volt képes rádobni. A nagyok közül az Amazon mellett kiemelkedik az Estee Lauder és az iHerb, amelyek mindhárman 30 százalék fölötti növekedést produkáltak. Az Amazon eladásai a személyes higiénia alkategóriájában 1,9 milliárd, a szépségben pedig 0,9 milliárd dollárra rúgtak. A teljes cikk itt érhető el!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!