Sokszorozza az online vásárlást a tabletláz

Sokszorozza az online vásárlást a tabletláz
2017-ig komoly növekedést jósol az online vásárlásnak az Emarketer infografikája. A növekedést a növekvő tablet eladásokkal indokolja.

Az okostelefonokon kevésbé aktív online vásárlók tableten keresztül lényegesen szívesebben rendelnek termékeket. Legalábbis ezt állítják az Emarketer kutatói abban az infografikában, amelyet a napkban tettek közzé.

A felmérések eredményeképpen a 2017-re 125 milliósra becsült amerikai tabletpiac kétharmada vásárol majd online megoldások segítségével. Az online vásárlás évek óta komoly növekedési potenciált mutat, ezen belül a mobilos szegmens hatalmas ugrást produkálhat 2012-ben 24,8 milliárd dolláros eredményhez képest idénre már 38,8 milliárdot várnak az elemzők. A 2017-es becslés mintegy 108 milliárdra teszi a tabletes és okostelefonos rendeléseket.

A nagy számok ellenére jelenleg még csak 11 százalékot képvisel a mobilos vásárlás a teljes online szegmensből, 2013-ra ennek mintegy 4 százalékos emelkedését jósolják.

A növekedést egyértelműen a tabletek terjedésének tulajdonítják, a megnövekedett képernyőméret ugyanis komfortosabb érzetet ad a vásárlók részére, s az egyre jobban terjedő reszponzív megoldások is nagy lendületet adtak a mobilos vásárlási trendeknek.

A forrás: Adweek