Sokat shoppingolunk a neten

Sokat shoppingolunk a neten
Átalakulóban az e-kereskedelem. A nők akár órákat is töltenek internetes nézegetéssel, vásárlással. Az újfajta webshopok ebbe az irányba fejlesztenek.

Egyre több időt töltünk a netes vásárlássál, legalábbis ezt mutatja egy kutatás. Az egy óra körüli webshoppingolás szinte általánosnak mondható. Az amerikai fogyasztók között végzettvizsgálatok azt mutatják, hogy a 18-35 közötti korosztály kifejezetten keresi azokat az online boltokat, ahol sok információt nyerhet a termékekről, közösségi vonatkozású, vagy kifejezetten látványos.

Az Etsy.com által elindított közösségi piactér nyomdokain haladók úgy tűnik jó stratégiát találtak maguknak, a vásárlók magatartása legalábbis ezt mutatja. A legaktívabb vásárlók a fiatalok, de az idősebb korosztályok is igen aktívak a kuponos oldalakon, aukciós szolgáltatásokon és online piactereken.


A legnagyobb meglepetést talán az okozhatja, hogy noha a nők sokat böngészik az ilyen oldalakat, a férfiak sokkal többet vásárolnak az elektronikus csatornákon.

A leggyakrabban vásárolt termékek a kozmetikumok, de közvetlenül a második helyen a cipő vásárlás áll, amit a sporteszközök beszerzése követ. Elektronikus eszközöket szívesen böngészünk a neten, de még mindig szívesebben vásárolunk hagyományos üzletekben.

Az e-marketer további elemzése itt található érdekes részletekkel.