Könnyebben juthatnak tőkéhez az online kereskedők

Könnyebben juthatnak tőkéhez az online kereskedők
A Klarna új megoldása a lehető legegyszerűbbé és leggyorsabbá teszi az e-kereskedők számára a kölcsönfelvételt.

November közepén jelentette be a Klarna, hogy elindította Boost nevű programját, amelynek célja a kis- és középméretű kereskedők üzleti növekedésének elősegítése azáltal, hogy megkönnyíti számukra a tőkéhez jutást.

A Klarna új megoldása a lehető legegyszerűbbé és leggyorsabbá teszi az e-kereskedők számára a kölcsönfelvételt: kiiktatja a hiteligénylés bonyolult folyamatát és könnyen átláthatóvá teszi a visszafizetés kondícióit. A Boost egyelőre tesztfázisban működik, a tervek szerint december elején nyílik meg szélesebb körben Ausztriában, Dániában, Finnországban, Hollandiában, Németországban, Norvégiában és Svédországban - írja a kosarertek.hu.

A stockholmi székhelyű Klarna Európa egyik vezető fizetési szolgáltatója. Újonnan alakult bankja, amely 14 országban folytatja tevékenységét, már 100 ezer kereskedőt tudhat ügyfelei között. A Klarna vállalati küldetése, hogy forradalmasítsa a vásárlók és a kereskedők fizetési élményét. Az online fogyasztókra specializálódva nyújt különböző fizetési lehetőségeket egyszerű, biztonságos és élvezetes fizetési élményt kínálva számukra. A most bejelentett Boost nevű innovációja pedig azokat a kiskereskedőket célozza, akik nehezebben jutnak hitelhez a hagyományos csatornákon.

A kis- és középvállalatok számára gyakran az jelenti a növekedés legfőbb akadályát, hogy a cash flow nem egyenletes, így nehezükre esik finanszírozni az olyan beruházásokat, mint az alkalmazottak számának növelése, új komplex weboldal fejlesztése vagy például egy nagyobb lélegzetű marketingkampány lefolytatása. A pénzhez jutás gyakran időigényes és bonyolult folyamat, amely a vállalkozás vezetőinek jelentős erőforrását köti le, ez idő alatt nem tudják azt a saját üzleti tevékenységre fordítani. A vállalkozás számára pedig a legrosszabb. Különösen rossz a kisebb méretű vállalkozások helyzete, amelyeknél a rendelkezésre álló kapacitást jelentősen kimerítik a magas adminisztrációs terhek, a stresszel járó, bonyolult ügyintézés és az elhúzódó hitelhez jutási folyamat ronthatja az üzleti teljesítményt. A Klarna ezt a problémát ismerte fel, és ezek elkerülése érdekében kínál a vállalatok számára innovatív és kényelmes megoldást a Boosttal. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!