Kedvezményes ár vagy ingyenes házhozszállítás

Kedvezményes ár vagy ingyenes házhozszállítás
A vásárlói célcsoportunk életkorától is függ, hogy milyen kedvezményekkel érhetünk el a legnagyobb sikert az online boltunkban.

Mindenki szeret jó üzletet kötni az interneten, de nem minden ajánlat egyforma.  A Retention Science 2014. júliusi felmérése szerint a százalékos árkedvezményekkel lehet legjobban vásárlásra csábítani a felhasználókat.

Az egyesült államokbeli kiskereskedők 30,9 százaléka szerint a potenciális vásárlók számára mindig az a legvonzóbb, ha árkedvezményeket kínálnak. Mások, 21, 8 százalék, azt nyilatkozta, hogy az ingyenes, vagy kedvező áru házhozszállítás növeli meg a vásárlók számát.

Annak ellenére, hogy a százalékos árleszállítás a legnépszerűbb a vásárlók  körében, a mennyiségi kedvezmény már nem volt ekkora siker, mindössze a válaszadók  12,7 százaléka tartja ezt hatékonynak. A hűségprogramok és visszatérő vásárlónak nyújtott kedvezmény került a lista végére 5,5 és 3,6 százalékkal.

A Flagship Research 2014 második negyedévében végzett felméréséből kiderült, hogy szoros összefüggésben van az életkorral az, hogy kik azok, aki inkább a százalékos kedvezményeket és kik azok, akik az ingyenes vagy kedvezményes házhozszállítást preferálják inkább. A 25 és 34 év közöttiek azok, akik szeretnek kedvezményesen vásárolni, míg az idősebbek inkább az ingyenes házhozszállítást részesítik előnyben.