Az Olcsóbbat.hu utánanézett, milyen nehézségekkel kell megküzdenie a hazai webáruházaknak, hogy a vevők minél gyorsabban és minél kényelmesebben megkaphassák a csomagjukat.
A hazai e-kereskedelem forgalma idén meghaladja az 500 milliárd forintot. A több mint 30 millió magyarországi megrendelés döntő többségét futárszolgálatokkal vagy csomagpontos megoldásokkal juttatták el a webshopok a vevőkhöz. Az Olcsóbbat.hu az elmúlt hetekben azt kutatta a hazai webáruházak körében, hogy milyen tapasztalataik vannak, milyen kihívásokkal néznek szembe a megrendelt termékek kiszállítása során - írja a kosarertek.hu.
Az elmúlt másfél évben az online kereskedők fele szerint szállítási költségeik 10%-nál is kevesebb mértékben nőttek, ha nőttek. A logisztikai szolgáltató kiválasztásakor a legtöbben a versenyképes árat jelölték be, kicsit kevesebben a megbízhatóságot, míg a kiszállítás gyorsaságát csak alig több mint felük. A webáruházak kétharmada egyetértett abban, hogy nem fizetnének többet a vevőoldali logisztikai szolgáltatásokért akkor sem, ha küldeményeiket már aznap kiszállítanák. Úgy tűnik a webes kereskedők számára nem jelent itthon még nagy vonzerőt, hogy még aznap kiszállítsák a terméket, még nem jelent meg erre meghatározó piaci igény. A teljes cikk itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!