Hatalmasat nőtt az eMAG.hu

Hatalmasat nőtt az eMAG.hu
Nagyon jó évet tárt az eMAG.hu, tavaly háromszor nagyobb növekedést ért el a piacnál. Mi lehet a siker titka?

A 2016-ban elért árbevétel növekedés alapján sikeres évet zárt a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu. Az internetes áruház kiemelkedő eredményéhez a Marketplace partnerei is hozzájárultak, ezért a cég megalapította az eMAG E-xcellence Díjat, amit három kategóriában ítél oda a vásárlók szempontjából kimagasló teljesítményt nyújtó vállalkozásoknak.

A hazai e-kereskedelem egyik kulcsszereplőjeként, a magyar piacon alig négy éve jelen lévő eMAG az elmúlt évben háromszoros növekedést ért el a piachoz képest. Ezzel, a leggyorsabban növekvő vállalatként, megtartotta második helyét a GKI Digital június közepén közzétett e-kereskedelmi TOP10-es listáján. A rendszeres akciók (Black Friday, Árak Forradalma) népszerűsége, a műszaki cikkek értékesítésének növelése, az átlagos kosárérték emelkedése, valamint a mindennapi fogyasztási cikkek iránti fokozott érdeklődés mellett, a siker a Marketplace (piactér) platformnak is köszönhető, amellyel az eMAG a magyar piacon egyedülálló mélységű és szélességű termékportfóliót biztosít.

„Folyamatosan nyomon követjük a hazai piacot és a nemzetközi trendeket, hiszen célunk a vásárlók és igényeik megértése. Ennek érdekében, az elmúlt évek során folyamatosan fejlesztettük piactér megoldásunkat, amely lehetőséget biztosít a hazai kis- és középvállalkozásoknak előnyt kovácsolni az eMAG márkaismertségéből és oldalának látogatottságából, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat sikerrel értékesíthessék” – mondta el Catalin Dit, az eMAG ügyvezetője.

A vállalat részint a piactér sikereként értékeli azt is, hogy a hazai webáruházak közt a jelenleg leglátogatottabb eMAG.hu oldalon, 1 a nagyjából 1000 partnernek is köszönhetően 8500 márka és 600 ezer termék érhető el. A Marketplace partnerek által realizált rendelések száma pedig a 2015-ös adatokhoz képest megduplázódott 2016-ban, és a megrendelt termékek értéke is jelentősen nőtt az előző évihez viszonyítva. Továbbá, az oldallátogatók közel egyharmadát (30%) a Marketplace partnerek által kínált termékek érdekelték 2016- ban.

Catalin Dit szerint az eMAG piactér szolgáltatóinak kulcsszerepe van a webáruház töretlen növekedésében, a vállalat ezért is szeretné díjjal elismerni partnerei erőfeszítéseit. Az eMAG E-xcellence Díjat a cég képviselői és az e-kereskedelem területének szakértői három kategóriában ítélik oda, így az elismerést a legkiválóbb szolgáltató, a legszínesebb  termékkínálattal rendelkező, valamint a legdinamikusabban fejlődő Marketplace partnerek vehetik majd át szeptemberben.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: E-kereskedelem