A felhasználóink email használati szokásait nem csak azért érdemes figyelemmel kísérnünk, hogy információink legyenek a kiküldött levelek megnyitási, átkattintási arányáról. Bizonyos esetekben a használt kliens, vagy akár maga a levelezőrendszer is indokolhatja, hogy különleges figyelmet szenteljünk neki - írja a kosarertek.hu.
Láttunk korábban példákat arra, hogy webáruházak már a regisztrációnál felhívták a látogatók figyelmét, hogy bizonyos hazai ingyenes email szolgáltatók használata nem javasolt, mert nem tudják garantálni, hogy a kiküldött értesítések valóban meg is érkeznek a címzetthez – ezek a kellemetlenebb esetek. A technológia lehetőségeit kihasználva azonban van, hogy kifejezetten előnyünkre válhat, ha a vásárlóink egy adott rendszert, például a Google levelezőszolgáltatását használják.
A Gmail itthoni piaci részesedéséről nincsenek pontos és naprakész piaci információink. 2014-ben a magyarok 58%-a használta, azóta nyugodtan feltételezhetjük a további térhódítását. Ezt kiegészítve azzal, hogy egyre több cég alkalmazza a saját domain nevével a hivatalos kommunikációra is, erős magabiztossággal jelenthetjük ki, hogy ez a legnépszerűbb email szolgáltatás ma Magyarországon. Ebből kiindulva érdemes lehet megfontolni azt, hogy a Gmailt (vagy Inboxot) használó vásárlóink számára plusz lehetőségeket építsünk be a leveleinkbe.
Az Email markup lehetővé teszi, hogy információkat jelenítsünk meg, illetve interakciós lehetőségeket tegyünk elérhetővé a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb módon. Ennek köszönhetően látszódhatnak például a repülőjegy vásárlása után a járat információk, a legfoglalt szállás részletei, és emiatt tudunk az esemény meghívókra egy kattintással, a levél megnyitása nélkül választ adni.
A kiemelt lehetőségek az üzenet megnyitása nélkül, már a levelek listájában hozzáférhetők. A kereskedők számára a számos opció közül a Highlights, azon belül pedig az Order és Parcel delivery megoldások lehetnek a leginkább hasznosak. A teljes cikk itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!