Ha online áruházad van, így hirdess a Facebook-on

Ha online áruházad van, így hirdess a Facebook-on
Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A rendszer viszonylag felhasználóbarát, az eredmények pedig gyorsan jönnek és jól követhetők is.

Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A rendszer viszonylag felhasználóbarát, az eredmények pedig gyorsan jönnek és jól követhetők is. A platformot havi átlagban 1,4 milliárd ember használja, és 152 százalékos ROI-t produkál globálisan - írja a kosarertek.hu.

A Facebook információgyűjtő-konverziókövető eszközét Pixelnek nevezzük. Ez egy rövid kódrészlet, amit a weboldalunk forráskódjához kell hozzáadnunk, ezen keresztül tudja a Facebook követni látogatóink viselkedését. Az így gyűjtött információkat aztán kampányoptimalizálásra, visszacélzásra, hasonmás célcsoportok képzésére használja. Természetesen így tudhatjuk azt is, hogy a hirdetésre kattintás után mit csinált a felhasználó a weboldalon. Logikus, hogy a Pixel annál jobban működik, minél korábban adtuk hozzá az oldal forráskódjához, ezért javasolt azt a kampányok elindítása előtt jóval hozzáadni.

1. Dinamikus hirdetések használata
Egyre többen használják ezeket az egyszerű remarketing típusú hirdetéseket, mert a beállítás nem túl bonyolult, a megtérülés viszont kiemelkedő. Ez a hirdetés úgy csábítja az ügyfeleket, hogy újból megmutatja nekik azokat a termékeket, amelyeket weboldalunkon már láttak. Az Amazon is rendszeresen használja ezt a típusú reklámot, nem véletlenül, hiszen rendkívül hatékony. Használatához szükség lesz a Facebook Pixel webáruházhoz adására is, a termékeket pedig fel kell tölteni a Facebook katalógusába. Ezután a hirdetéseket nem kell egyesével létrehozni, ezt beállításunknak megfelelően megoldja helyettünk a rendszer. Igény szerint lehetőség van egy vagy több olyan terméket is retargetálni, amit a látogató megtekintett, kosárba tett vagy már megvásárolt.

2. Kollekció típusú hirdetések
Az angolul Sequential Ads néven futó típus szintén a remarketing kategóriába tartozik, célja a konverziós arány növelése, lényege pedig, hogy egy hirdetésen belül több terméket mutat meg, így a felhasználónak nagyobb a választási lehetősége. Másként használva egy adott termék különböző előnyeit vagy eltérő használati módjait is taníthatjuk vele a felhasználónak. Létrehozható önmagában vagy dinamikus kampány részeként a Power Editorban vagy az egyszerű Hirdetéskezelőben is. A teljes cikk itt érhető el!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Facebook, webshop