Az e-kereskedelem felfalja a boltokat

Az e-kereskedelem felfalja a boltokat
Hatalmas növekedést mutat az elektronikus kereskedelem, miközben a hagyományos retail csatornák forgalma drasztikusan csökkent az elmúlt évben.

Az Amazon, az eBay és társaik egyre nagyobb szeletet hasítanak ki az amerikai kereskedelmi forgalomból. Az elektronikus kereskedelem növekedésének gyorsulását jósolja a Business Insider elképesztő prezentációja. Amerika úgy tűnik 2020-ra nem startup nemzet akar lenne, hanem az elektronikus kereskedelem központja.

A slideokon nagyon impozáns növekedési görbék és bezáró plázák láthatók. A grafikonok és táblázatok mindegyike azt mutatja, hogy egy jelentős változás szemtanúi vagyunk éppen. Amerika gyakorlatilag vásárlásait egyre inkább online fogja intézni.

A tematikusan végigvezetett elemzés részletezi a különböző területek legfontosabb szereplőit mind online, mind offline oldalról. A végeredmény, csökkenő, vagy legalábbis lassan növekvő offline eladások mellett dinamikusan növekvő online eladások.

Érdemes végigböngészni az egész tanulmányt, mert a trendek Európát sem kerülik majd el. A növekedés itt is érezhető. Nem véletlen, hogy a legnagyobb nemzetközi hálózatok itt is az online vásárlásra erősítenek mostanában. A Walmart, a Tesco világszerte lépéseket tett az online vásárlók megtartására, de a hatalmas e-kereskedelmi láncok, mint az Amazon ma már az élelmiszer piacra is benyomult.

A grafikonok világát kedvelők számára itt érhető el a teljes kutatás.