Az amerikai vásárlók többsége az interneten keresztül választ terméket

Az amerikai vásárlók többsége az interneten keresztül választ terméket
Sőt gyakran maga vásárlás is ezeken a csatornákon keresztül történik!

Az UPS,  comScore és a the e-tailing csoport 2014. márciusi felmérése szerint az amerikai vásárlók 82 százaléka azt mondta, hogy a megvásárolni kívánt termékeket többféle csatornán keresztül választja ki.  A megkérdezettek 61 százaléka asztali gépet vagy laptopot, 11 százaléka tabletet, 10 százaléka pedig okostelefont használ a kiskereskedők eléréséhez és csak 13 százalékuk nyilatkozta azt, hogy a inkább a boltokba megy el megtalálni a számára megfelelő terméket.

Sok esetben azonban nemcsak a keresés, hanem a vásárlás is digitális eszközökön történik, a vásárlók 46 százaléka nyilatkozta azt, hogy ily módón veszi meg a kiválasztott terméket. Érdekes adat, hogy a vásárlók 22 százaléka vásárlás közben, a boltokban használja a okostelefonját az árak összehasonlítására.

A válaszadók gyakran keresnek alternatívákat, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy tényleg a legkedvezőbb áron jutnak a termékhez, a tanulmány szerint a leggyakoribb in-store okostelefonos tevékenység az ár-összehasonlítás.