Az Instagram lehet az online kereskedők új aranybányája

Az Instagram lehet az online kereskedők új aranybányája
Az online kereskedők számára óriási lehetőséget jelent, hogy az Instagramon készázmillió felhasználó legalább egy üzleti profilt meglátogat.

Az Instagram közösségi platformon naponta 200 millió felhasználó látogat meg legalább egy üzleti profilt. Ez komoly lehetőség az e-kereskedők számára, hogy elkötelezett felhasználók számára kínálhassák termékeiket. Az Instagram könnyen alakítható virtuális kirakattá, és számos ingyenesen vagy olcsón elérhető eszköz segíthet ebben - írja a kosarertek.hu.

Tény, hogy az emberek vásárlói döntéseit ma már jelentősen befolyásolja a közösségi média, ráadásul a magyar fogyasztókra az átlagnál jellemzőbb is ez. A termékek bemutatására különösen alkalmas egy olyan közösségi platform, ahol a vizualitás fontossága messze megelőz minden mást. Ahhoz, hogy hatékonyan kezdjünk eladni az Instagramon, már nem kell külön fejlesztőt megbíznunk. Az eszközök ennek megkönnyítéséhez rendelkezésre állnak és bárki számára elérhetők, egy részük magától az Instagramtól jön, másokat harmadik fél készített. Lehetőség van létrehozni shoppingolható posztokat, történeteket, galériákat, de értékesíthetünk kommentek útján és az influenszerek is pénzzé tehetik posztjaikat. A lehetőségek száma folyamatosan bővül, elkezdeni bármikor lehet, de egyszer muszáj lesz, ezért jobb későn, mint még később.

Shoppingolható posztok az Instagramtól

Idén vezette be az Instagram a shoppingolható posztok rendszerét. A Facebookon már korábban használható funkció lényege, hogy a képen a személyek taggeléséhez hasonló módon meg lehet jelölni a termékeket, amikre rákattintva azonnal meg is lehet vásárolni azokat. Ehhez annyit kell tenni, hogy profilunkat üzleti profillá kell alakítani, és össze kell kötni a Facebook-katalógusunkkal, amit az oldalunkon, a Business Managerben, a Shopify rendszerén keresztül vagy a BigCommerce platformon tudunk létrehozni. A termékek új és régi posztokon utólag is megjelölhetők, közvetlenül az üzleti Instagram-profilból, de egy képen legfeljebb 5, egy többképes posztban legfeljebb 20 árucikk jelölhető meg. A vevők úgy vásárolhatják meg ezeket, hogy nem is kell kilépniük az Instagram alkalmazásból. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!