A webshopok a Pinterestre vonulnak

A webshopok a Pinterestre vonulnak
Egyre több termék fotóját osztják meg a Pinteresten a webshopok tulajdonosai. A közösségi termék értékesítők járnak az élen. Az ilyen webshopok forgalmát megsokszorozhatja a képmegosztó láz.

A Pinterest hihetetlen átkattintási rátája vonzza az amerikai közösségi webshopok kisfelhasználóit, akik kézzel készített termékeikről készített fényképeik megosztásával jutnak el legkönnyebben a felhasználóikhoz.

A hagyományos bolti értékesítés hatékonyságát ugyan nem növelik a Pinteresten elhelyezett képek, de az online eladásokat egyre inkább felpörgeti a képmegosztó egyre növekvő felhasználói létszáma. Az Etsy.com, mint a legnagyobb amerikai közösségi piactér felhasználói, - általában kézművesek, kisszériás ékszerek és kézimunkák és divat cikkek előállítói - jobb értékesítési eredményeket tapasztalnak, ha termékeik egy része megjelenik a képmegosztón.


Az oldal nagy előnye, hogy két kattintással a termékoldalon találja magát a képnézegető, és ezzel lényegesen hatékonyabb navigációt valósít meg, mint általában a webshopok. A felhasználók főképp arra kattintanak, ami igazán érdekli őket, s mivel nem direkt reklámként élik meg a képeket ezért az átkattintási hajlandóság minden korábbi megoldást felül múl.

A Pinterest átkattintási arányai az összes nagy közösségi oldalt megverik, az képek láthatóan lényegesen jobban motiválják a felhasználókat arra, hogy érdeklődjenek a mögöttük rejtőző tartalom iránt. A Punchbowl szerint az amerikai anyukák szívesen böngésznek termékek után a Pinteresten. (További érdekes infok a PunchBowl-on.)