E-kereskedelem 1. oldal

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőketdíjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján.
Mikor költözik gigantikus e-kereskedő Magyarországra? - beszélgetés Kemenes Lászlóval, a Prologis hazai ügyvezetőjével

Mikor költözik gigantikus e-kereskedő Magyarországra? - beszélgetés Kemenes Lászlóval, a Prologis hazai ügyvezetőjével

A Prologis Európában és Magyarországon is kiváló eredményekkel büszkélkedhet, ráadásul hazánkban jelentős spekulatív fejlesztést is megvalósított 2016-ban. Az idei tervekről, Budapestről, vidékről és persze az e-kereskedelemről kérdeztük Kemenes Lászlót, a Prologis magyarországi ügyvezetőjét.
Online vásárlás: a magyarok is költik a pénzt

Online vásárlás: a magyarok is költik a pénzt

Európában az internetezők egynegyede minden héten vesz valamit az online térben, míg a magyarok körében 18% ez az arány. Minek van a legfontosabb szerepe a határon átívelő online vásárlásoknál?
A Budapest Park a mobilodba költözik

A Budapest Park a mobilodba költözik

Március végétől a Simple alkalmazásban is elérhetőek a Budapest Park koncertjegyei, ugyanis az OTP Mobil a főváros egyik legnépszerűbb szórakozóhelyének hivatalos viszonteladója lesz.
Új világ köszönt a jogsértő webáruházakra

Új világ köszönt a jogsértő webáruházakra

A webáruházak zömét Magyarországon a KKV szektorba tartozó vállalkozások üzemeltetik, akik az elektronikus kereskedelemre vonatkozó jogszabályok 2017 februári változása miatt nem lehetnek teljesen nyugodtak. Szakvélemény a cikkben!
OTP Mobil: nagyot ment a Simple

OTP Mobil: nagyot ment a Simple

Több mint 1 milliárd forintos forgalommal zárta a 2016-os évet a Simple applikáció, ezzel hároméves történetében új rekordot ért el. A kereskedőket támogató SimplePay online fizetési platform pedig másfél éves működése alatt közel 19 milliárd forintos forgalmat hozott és több mint 2 millió tranzakciót kezelt sikeresen.
Így bankoltok Ti

Így bankoltok Ti

A takarékoskodás igénye már egész korán megjelenik a magyar fiataloknál, a 14-18 éves korúak kétharmada, ha tud, félretesz. Az OTP Bank felkérésére készített, tavaly év végi, adatfelvételből az is kiderült, hogy tízből négy fiatal már bankkártyával is rendelkezik, az online vásárlástól sem riadnak vissza, ugyanakkor még mindig előnyben részesítik a készpénzt.
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
Az online fenyegetések offline fenyegetésekké válnak

Az online fenyegetések offline fenyegetésekké válnak

Kétségtelen, hogy fogyasztók online tevékenysége – az e-kereskedelemtől kezdve egészen a távmunkáig – egyre inkább hatással van a fizikai világra is. Az Ericsson ConsumerLab legújabb jelentése az online és a valódi világ közötti határ elmosódását vizsgálta.
Robban a microstock fotók piaca

Robban a microstock fotók piaca

Átlagosan havonta 1-2 millió képet töltenek fel a microstock oldalakra. A szakértők azt jósolják, hogy 2020-ig 4 milliárd dollárra fog növekedni a teljes állókép iparág, aminek egyik fő katalizátora a microstock oldalak elterjedése.
1/32