E-kereskedelem 1. oldal

30 millió vásárlás tavaly az e-kereskedelemben

30 millió vásárlás tavaly az e-kereskedelemben

Tavaly kb. 30 milliószor vettünk terméket online, melynek 69%-át külső logisztikai cég juttatta célba, sokszor ingyen. Idén vélhetően már újra magasabb értékben kell vásárolnunk, ha ingyenes szállításra vágyunk - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI) kutatás-sorozatának idei második felméréséből
Összeborulnak a hagyományos és az e-boltok

Összeborulnak a hagyományos és az e-boltok

Egyre jobban elmosódik a hagyományos és az online boltok közötti határ, versenyük helyett ma már inkább az összefonódásuk a jellemző.
Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás

Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás

A Telenor Magyarország és a Budapest Bank közös mobilfizetési megoldásával bővül a Telenor Wallet alkalmazás, amely így egy helyre integrálja a Telenor mobilfizetési megoldásait. Az új szolgáltatás, a Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéssel történő fizetés több mint 83 ezer POS-terminállal felszerelt magyarországi üzletben, valamint külföldön is.
Fuss és fogd a pénzt!

Fuss és fogd a pénzt!

A futók 62 százaléka visz magával valamilyen technikai eszközt sportoláshoz, legtöbbször mobiltelefont, 38 százalékuk pedig valamilyen futáshoz kapcsolódó applikációt is használ – derül ki az NN Biztosító magyar internetezők futási szokásait vizsgáló reprezentatív, online kutatásából.
Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőketdíjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján.
Ma már tényleg a mobiltelefon a király

Ma már tényleg a mobiltelefon a király

Különleges kihívásokkal küzdenek a mobilfizetési megoldásokat kínáló vállalkozások, amelyekből csak Afrikában, Ázsiában és Latin-Amerikában háromszáz működik. Rengetegen fizetnek mobiltelefonnal, főleg a fejlődő világban. A mobiltárca szolgáltatók egyedi kihívásokkal küzdenek.
Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.
Talán nem mindenki örül, de egyre tudatosabbak a fogyasztók

Talán nem mindenki örül, de egyre tudatosabbak a fogyasztók

Az idei első negyedévben javuló fogyasztóvédelmi tájékozottságot és a panaszok számának növekedésében is megmutatkozó erősödő fogyasztói tudatosságot, ugyanakkor kissé csökkenő bizalmat jelez a Fogyasztóvédelmi Index – számol be a mutatót kidolgozó CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó.
Idén is növekszik a fogyasztás

Idén is növekszik a fogyasztás

Tavaly 6,8%-kal nőtt a tartós fogyasztási cikkek kereskedelme, áll a piacvezető hitelbiztosító legfrissebb elemzésében. Az Atradius elemzői szerint a magyar háztartások fogyasztásnövekedését az alacsony infláció és az erősödő foglalkoztatottság tette lehetővé.
OTP Mobil: nagyot ment a Simple

OTP Mobil: nagyot ment a Simple

Több mint 1 milliárd forintos forgalommal zárta a 2016-os évet a Simple applikáció, ezzel hároméves történetében új rekordot ért el. A kereskedőket támogató SimplePay online fizetési platform pedig másfél éves működése alatt közel 19 milliárd forintos forgalmat hozott és több mint 2 millió tranzakciót kezelt sikeresen.
1/33