E-kereskedelem 1. oldal

Emiatt rettegett közel egymillió magyar karácsonykor

Emiatt rettegett közel egymillió magyar karácsonykor

A tavalyi ünnepi időszak nem csak az öröm, hanem az idegeskedés forrása is volt, hiszen nagyon sokan féltek attól, hogy nem érkezik meg időben az online rendelt ajándék. Az eNET Internetkutató pontosan felmérte, hogy mi állt a jelenség hátterében. Érdekességek és tanulságok a cikkben.
Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

A nagy aktivitás januárra és februárra esik: ilyenkor teszik fel tömegesen az emberek a karácsonyra kapott, de nem szükséges holmikat, vagy azokat, amik az új szerzemények miatt szükségtelenné váltak – árulja el Palocsay Géza, a Jófogás ügyvezetője.
A webáruházak harmada veszteséges!

A webáruházak harmada veszteséges!

Az online kereskedelemmel foglalkozó cégek bevétele 3 év alatt 20 százalékkal lett magasabb, de a növekedési ütem visszaesett. A piaci szereplők közel harminc százaléka – köztük a legnagyobbak is – veszteségesen működnek.
Utánvétnél is jöhet a bankkártya

Utánvétnél is jöhet a bankkártya

Idén több futárszolgálat is lehetővé tette a futárnál történő kártyás fizetést, ez pedig átrendezheti a meglévő trendeket – állítja a Mastercard a futárcégek eddigi visszajelzései alapján.
Mit keresett Till Attila a Tescoban?

Mit keresett Till Attila a Tescoban?

Negyedik alkalommal is lezajlott a Zöldlista Vásárló Program. Az év legnagyobb forgalmú időszakában, Advent utolsó hétvégéjén az ország 20 TESCO áruházában 6165 vásárlónak volt lehetősége megismerni és elsajátítani a környezetbarát bevásárlással kapcsolatos tudnivalókat.
Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Egy friss kutatás szerint a nemzetközi online kereskedelem bővülésének az egyik legfontosabb mozgatórugója, hogy a fogyasztók külföldön olcsóbban juthatnak egyes termékekhez.
Horváth Tamás a Bónusz Brigádnál folytatja

Horváth Tamás a Bónusz Brigádnál folytatja

Profi menedzsmenttel indul neki a 2017-es évnek a Bónusz Brigád. Horváth Tamás kereskedelmi igazgatót az Emag internetes webshop kereskedelmi részlegének éléről igazolta a piacvezető okos vásárlással foglalkozó magyar vállalkozás.
Erre kattintanak a hi-tech online vásárlók

Erre kattintanak a hi-tech online vásárlók

A UPS legújabb a hi-tech fogyasztók igényeit vizsgáló kutatásának tanúsága szerint a hi-tech termékeket vásárlók sokat használják okostelefonjaikat és a közösségi médiát, ugyanakkor a boltban történő vásárlás szerepe sem elhanyagolható náluk.
Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Fontos számukra a szépségápolási cikkek összetétele, odafigyelnek arra, hogy olyan termékeket használjanak, amelyeket nem teszteltek állatokon, illetve nem feltétlenül a nagynevű márkáktól várják mindig a legtöbbet – kb. ezt gondolják a hazai beauty, lifestyle és vegán bloggerek a szépségápolásról.
Kémkedő játékok a karácsonyfa alatt

Kémkedő játékok a karácsonyfa alatt

Újabb kisgyerekeknek szánt játékokról derült ki, hogy túl sok személyes adatot gyűjtenek össze, és azokat külső szolgáltatóhoz továbbítják. A G Data arra figyelmeztet, hogy minél okosabb egy játék, annál nagyobb az adatvédelmi veszélye.
1/29