Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál

Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál

Az e-commerce megoldások felfutása miatt sokan gondolhatták úgy a kereskedelemben, hogy a hagyományos üzleteknek bealkonyul. A vásárlók azonban, úgy tűnik, másként vélekednek és nem hajlandóak lemondani arról az élményről, amit csak a bevásárlóközpontokban élhetnek át. Az igények, az elvárások folyamatosan változnak, a látogatók egyre inkább komplexitásra vágynak, amelybe a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltése is egyaránt beletartozik.
Miért tudja továbbra is húzni a piacot a közösségi e-kereskedelem?

Miért tudja továbbra is húzni a piacot a közösségi e-kereskedelem?

Mivel világszerte egyre több időt töltünk a közösségi média platformokon, érdemes kihasználni ezek vásárlásösztönző erejét. Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet arról, mit érdemes tudni 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
Csökkenő keresletre számít idén az Euronics

Csökkenő keresletre számít idén az Euronics

A piaci kihívások ellenére is stabil forgalomnövekedéssel és online piacrészének jelentős bővülésével zárta 2022-2023-as üzleti évét az Euronics. A hazánk legtöbb boltjával rendelkező elektronikai áruházláncát, és legnagyobb, teljes egészében magyar tulajdonú webshopját üzemeltető cég szerint idén csökkenő kereslet várható.
A magyar nők több mint fele rendszeresen vásárol webshopokból, legnagyobb arányban élelmiszert

A magyar nők több mint fele rendszeresen vásárol webshopokból, legnagyobb arányban élelmiszert

Havi és heti szinten is legtöbbször élelmiszert rendelnek Magyarországon a nők internetes vásárlásaik során, de a ruházati, gyógyászati vagy épp drogériás termékek online beszerzése is kifejezetten népszerű körükben. A kisállattartáshoz kapcsolódó cikkek esetén azonban közel kétharmaduk továbbra is a személyes vásárlást preferálja, az aznapi kiszállításra specializálódott, utolsó kilométeres városi logisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO legfrissebb, reprezentatív magyarországi kutatása alapján.
A Z generációs ügyfelek rendelik a legdrágább felújított mobilokat a Rejoy.hu-tól

A Z generációs ügyfelek rendelik a legdrágább felújított mobilokat a Rejoy.hu-tól

A felújított okostelefonokra specializálódott startup az iskolakezdés kapcsán végzett felmérést saját vásárlói körében: ebből kiderült, hogy a piactérről a Z generációs ügyfelek rendelik a legdrágább készülékeket - így például az iPhone 12-13 Pro és Pro Max modelleket. A harmincéves körüli vagy idősebb vásárlók a kedvezőbb árú, régebbi típusokat (iPhone 11, Samsung Galaxy S10) keresik, és ezekből beérik az alapmodellekkel is.
2/33