Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra

Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra

Úgy tűnik, nyitottak a hazai vállalkozások az újra – ez derült ki a K&H: üzletet ide! program felméréséből, amely arra kereste a választ, hogy mennyire gondolkodnak meglévő üzletük fejlesztésében vagy új üzlet nyitásában a kkv-k.
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
Elképesztő mennyiségű pénztől esnek el az európai vállalatok

Elképesztő mennyiségű pénztől esnek el az európai vállalatok

Komoly ambícióik ellenére a középméretű vállalatok 93%-a szerint olyan akadályokkal kell szembenézniük, melyek meggátolják lehetőségeik kiaknázását.
Bécs sosem volt még ilyen közel

Bécs sosem volt még ilyen közel

Évente több száz magyar alapít céget Ausztriában – derült ki a Loffice osztrák piacra lépést támogató programjának első állomásán.
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
1/2