A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
25 százalékkal jobb vagy, ha ″digitális″ vagy

25 százalékkal jobb vagy, ha ″digitális″ vagy

Negyedével nagyobb bevételnövekedést várnak a digitális átállásban élenjáró vállalkozások a következő két évben a transzformációnak köszönhetően, mint a folyamatban hátrább lévő riválisaik– többek között ez derül ki egy nemzetközi tanulmányból.
Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra

Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra

Úgy tűnik, nyitottak a hazai vállalkozások az újra – ez derült ki a K&H: üzletet ide! program felméréséből, amely arra kereste a választ, hogy mennyire gondolkodnak meglévő üzletük fejlesztésében vagy új üzlet nyitásában a kkv-k.
A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
Mikor jön a következő zsarolóvírus hullám?

Mikor jön a következő zsarolóvírus hullám?

A zsarolóvírusok által okozott problémák száma egyre növekszik, ennek ellenére a legtöbb vállalkozás még mindig költséghatékony és egyúttal eredményes megoldást keres IT rendszereinek védelmére.
1/3