Robotok a japán ügyfélszolgálatokon

Robotok a japán ügyfélszolgálatokon

Mesterséges intelligenciát és robotalapú folyamatautomatizációs technológiát vezet be a Fujitsu Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldásánál.
A legjobb ügyfélszolgálatok nyomában járt a Gartner

A legjobb ügyfélszolgálatok nyomában járt a Gartner

A kutatócég idén ismét kitüntette a Xeroxot a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében.
Magyar fejlesztés, amely megszüntetheti a sorbanállást

Magyar fejlesztés, amely megszüntetheti a sorbanállást

A személyes ügyfélforgalom átterelése a digitális térbe az elsők között szerepel a legtöbb vállalat stratégiai listáján. A digitalizálásban az egyik legfontosabb megoldandó kérdés, hogyan lehet a személyes megjelenést és a kézi aláírást kiváltani. Erre adhat választ az új hazai fejlesztés.