Normálissá vált a túlórázás - A hustle culture jelenség

Normálissá vált a túlórázás - A hustle culture jelenség

„Az alvás a gyengéknek való!” „Ha el akarod érni a céljaidat, dolgozz, amíg mások buliznak!” „Azért tartok itt, mert én soha nem pihenek!” Ismerősek ezek a mondatok? A hustle culture, vagyis a túlórákat és a túlhajszoltságot normalizáló attitűd napjaink egyik legkárosabb jelensége, ami hosszú távon fizikai és mentális állapotunkra is rányomja bélyegét.
A magyarok a túlórák ellenére is boldogok

A magyarok a túlórák ellenére is boldogok

Az Epson új felmérése szerint, a magyar munkavállalók 82%-a szereti a munkáját és a munkahelyét, 74%-uk egyetért azzal a kijelentéssel, miszerint a munka és a magánélet közötti egyensúly megfelelő. Mindez annak ellenére van így, hogy többségüknek hetente átlagosan 7 túlórája van, amelynek 41%-a kifizetetlen.
A túlóra is olyan, mint a sör: fogyaszd felelőséggel!

A túlóra is olyan, mint a sör: fogyaszd felelőséggel!

A munka és magánélet egyensúlyának fontosságára hívta fel a figyelmet a Heineken legutóbbi kampányában. A márka elsősorban az éjszakába nyúló irodai munkának kívánt hadat üzenni, amelynek kulcsa a tudatosság. Szemléltető eszközként egy technológiai innováció is bemutatkozott. A tökéletes kikapcsolódásra tervezett Closer névre keresztelt okos sörnyitó, amely a kampány nevét is adta, egy sörnyitással képes lekapcsolni a hozzá csatlakoztatott eszközöket.