Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
Ezt tudja most egy tévé, amit egy tipikus magyar vásárló választ

Ezt tudja most egy tévé, amit egy tipikus magyar vásárló választ

2024-ben több fontos sporteseményt követnek majd az emberek Magyarországról is: minden ilyen időszak jelentős lökést ad a televízió eladásoknak az eMAG-nál, az év elején pedig egy sor újdonsággal rukkolnak elő a gyártók. Azért, hogy segítse a megfelelő új készülék kiválasztását, a kereskedő összegyűjtötte, hogy mely tévés technológiákat érdemes már keresni az olcsóbb, tömegpiaci modellekben keresni, és melyek számítanak a prémium modellek kiváltságának.
Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A koronavírus előtti szintnél magasabban stabilizálódott a hazai tévénézés. A tömegelérésnek továbbra is a tévé a leghatékonyabb eszköze – a gazdasági nehézségek idején ennek különösen nagy az értéke.
Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
2/20