Győzzük le a káoszt - tudásmenedzsment a kampányok világában

Győzzük le a káoszt - tudásmenedzsment a kampányok világában

Minél többen dolgoznak egy kampányon, annál nagyobb teljesítmény mindennel időben elkészülni. A kreativitás elengedhetetlen, de a logisztika legalább ekkora szerepet kap: az egyes folyamatlépéseknek kampányról kampányra, hónapról hónapra kiszámíthatóan és tervezhetően kell megvalósulnia.
240 milliót ért a tudásmenedzsment-projekt

240 milliót ért a tudásmenedzsment-projekt

A 2013 decemberében alapított Analogy Zrt. célja, hogy a Practify nevű megoldásának fejlesztésével olyan innovatív megoldásokat kínáljon a trénerek és cégek számára, amelyek növelik a vállalati tréningek és képzések hatékonyságát, valamint lehetővé teszik ezek eredményességének mérését.
Így látják a HR témakörét a cégvezetők

Így látják a HR témakörét a cégvezetők

Csak a cégek 12 százaléka érzi magát felkészültnek a dolgozói jóllét területén, 55 százalék szerint pedig másfél éven belül radikálisan átalakul a HR.