Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról.
Meglepő toborzási kampány hozott sikert a HungaroControlnál

Meglepő toborzási kampány hozott sikert a HungaroControlnál

A légiforgalom irányítást végző vállalat közel 3000 látogatót ért el személyesen, és több mint 3700 érdeklődőt regisztrált online a nyári toborzási és munkáltatói márka építését szolgáló kampánya során.
Szükség lenne az álláshirdetések reformjára!

Szükség lenne az álláshirdetések reformjára!

A munkaerő-piac kínálati oldala egyhangúbb, mint gondolnánk. Az álláshirdetések többsége sablonos fordulatokkal tűzdelt, igénytelenül megszerkesztett, nem kínál valódi információkat a reménybeli munkatársaknak – derült ki a HR Fest, Magyarország első HR fesztiváljának gyorstesztjéből.