2024. február 23. 17:12Szánj az olvasásra 3 percet!
A nagyság az otthonunkban kezdődik - A TCL úttörő kijelzőtechnológiája minden nappalit élménytelivé és divatossá varázsol lenyűgöző méreteivel és színeivel
E-volution
2024. február 09. 05:25Szánj az olvasásra 6 percet!
Amazon nélkül is tör előre Magyarországon is a retail média. A lehetséges hatásokról, a hirdetők és a kereskedők lehetőségeiről és kihívásairól Kiss Ágotával, az ACG social média & content igazgatójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. február 01. 11:57Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 7 percet!
Kis pénz, kis piac, nagy pénz nagyobb lehetőség a hazai médiaszereplőknek hazánk médiapiacán. Vagy, így is írhatom: nagyobb bevétel, stabilabb növekedési pálya. A tőzsdén a részvények árait is az „adok-veszek” szabályozzák, nem? Lásd még a dinamikus árazás üzleti modelljeit. Egyre jönnek a külföldi streaming szolgáltatók, meg a többi globális szereplő, és nap mint nap leharapnak egy kicsikét a hazai médiapiac tortájából. Az a pénz, amit kivisznek... nos, abból nagyon kevés jön vissza a hazai médiapiacra, de dagasszák a kontinensen kívüli gazdaságokat. (Most ne mondja senki, hogy ez a kis lé ami tőlünk kimegy, az azoknak a gazdaságoknak aprópénz, mert nekünk viszont nagyon is sok.)
A nézők, vagyis a médiafogyasztók meg ritkán -inkább sosem- lojálisak. Ha lesz elég pénz nagy lélegzetű műsorokra, még hosszútávon élvezheti kapcsolatát egymással a szent hármas: a nézők, a hirdetők és a tévések.
Izgalmas beszélgetés Csikesz Erikával, akit gondolom senkinek nem kell bemutatnom.
Jó olvasást kívánok.
Interjúk