Élő TV-kavalkád a mobilodon

Élő TV-kavalkád a mobilodon

21 további csatornával bővül az egyik online tévészolgáltatás kínálata, és megújul a választható csomagok struktúrája is.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Kik a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségei?

Kik a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségei?

Harmadszor is Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója végzett első helyen a Marketing&Média „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” rangsorában, amelyet idén 10. alkalommal készített el a kommunikációs szaklap.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt

A Z generáció fele nem néz már híradót, 44%-uk közösségi oldalakról tájékozódik.
1/8