2 millió előfizető a UPC-nél

2 millió előfizető a UPC-nél

Az előfizetések száma átlépte a 2 milliós határt, mindemellett pedig egy erős, 10,2%-os árbevétel-növekedést is elkönyvelhetett a UPC Magyarország.
Kimagasló árbevétel-növekedés a UPC-nél

Kimagasló árbevétel-növekedés a UPC-nél

Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak hazai leányvállalata. Az előfizetések (RGU-k) száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1 945 000-t.
A magyarok megőrülnek a kütyükért

A magyarok megőrülnek a kütyükért

A magyarok az európai átlagnál sokkal intenzívebben érdeklődnek a technológiai innovációk iránt – derül ki a Samsung 18 európai országot érintő felméréséből. A kutatás azt is feltárta, hogy bár a magyar férfiak – egy bizonyos korig – fogékonyabbak az új kütyük iránt, mégis a nők jobban élvezik azok előnyeit.
A norvég telekommunikációs cég az e-commerce szakértő csapatra bízta a munkát

A norvég telekommunikációs cég az e-commerce szakértő csapatra bízta a munkát

A jelentős telekommunikációs és e-commerce fejlesztői referenciákkal rendelkező Virgo Systems készíti a Telenor megújuló weboldalát, illetve a hozzá kapcsolódó webáruházat.
A Huawei már látja a hálózatok jövőjét

A Huawei már látja a hálózatok jövőjét

A Huawei Technologies magyar leányvállalata a Hírközlési Tudományos Egyesület Infocom 2016 konferenciáján ismertette videós szolgáltatásokkal kapcsolatos globális stratégiáját és felhívta a telekommunikációs szolgáltatók figyelmét az ultra-szélessáv és a videós szolgáltatások fontosságára.
1/3