A tévé velünk marad, de nagyon átalakul

A tévé velünk marad, de nagyon átalakul

A lineáris tévénézési szokások jelentősen átalakulnak, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a tévé ne maradna az egyik legfontosabb médiafelület.
Így lesz a nappalidból házimozi!

Így lesz a nappalidból házimozi!

Itt a cudar idő, ideje elővenni a kreativitást!
Így tévézik a magyar a neten

Így tévézik a magyar a neten

A Nielsen menetrend szerinti kutatásából kiderül, hogy a Netflix még idegen, és a laptop az úr.
Még mindig a tévé a legütősebb

Még mindig a tévé a legütősebb

Az Atmedia a különböző médiatípusokon futó kampányok forgalomnövelő hatásvizsgálatát végezte el.
A UPC-sek kódolatlan csatornáknak örülhetnek

A UPC-sek kódolatlan csatornáknak örülhetnek

Tizenkilenc nap, hét csatorna, több mint száz prémium film, sorozat és dokumentumfilm. A UPC Direct kódolatlan időszakkal jelentkezik.
1/4