Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
Hogyan készíts hatékony csalit?

Hogyan készíts hatékony csalit?

A hatásos csalival érjük el, hogy a látogatókból vevők legyenek, az egyszerű fogyasztók kötődjenek a termékhez. Extrém figyelemfelkeltőek egy potenciális vevőnek, és érdektelenek a többieknek. Ebben a cikkben megmutatom, hogy mit értünk a fogalom alatt, valamint megmutatom a hatásos csali alapjait is.