Már az idén megdőlhet a világjárvány előtti reklámköltésrekord

Már az idén megdőlhet a világjárvány előtti reklámköltésrekord

A 11,2 százalékkal bővülő reklámpiacot az e-kereskedelem és az online videók hajtják.
Milyen év várható a kereskedelmi piacon? Az RTL Klub egyik nagyfőnöke válaszol

Milyen év várható a kereskedelmi piacon? Az RTL Klub egyik nagyfőnöke válaszol

″A hirdetők teljes televíziós büdzséjében nem érzékelünk komolyabb növekedést.″
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
A nagy márkák tovább hisznek a hagyományos médiában, de zuhan a print és a tévé is

A nagy márkák tovább hisznek a hagyományos médiában, de zuhan a print és a tévé is

Változások vannak, nem is kicsik.
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
1/3