A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A programatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. Az infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze.
Mit várj és mit ne Google és a Facebook programmatic rendszerektől

Mit várj és mit ne Google és a Facebook programmatic rendszerektől

„A képletből sok esetben egyszerűen kimarad az ügyfél, hogy mi lenne a legoptimálisabb megtérülés az ő szempontjából”. Kőkemény interjú Vajda Évával.
Mit érdemes tudni a programmatic-ról?

Mit érdemes tudni a programmatic-ról?

Adatalapú méditervezés és automatizált vásárlás ma Magyarországon.
Érzelem nélkül mesterséges intelligenciával támogatva sincsen jó reklám

Érzelem nélkül mesterséges intelligenciával támogatva sincsen jó reklám

A hazai reklámpiac trendjeiről a Mindshare reklámügynökséget két évtizede vezető Somlói Zsolttal beszélgettünk.
A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

Most, hogy a Facebookot megszorongatják és otthagyják a legnagyobb hirdetők, vajon hogyan alakul a programmatic jövője?
2/15