IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

Angol nyelvű kalkulátort készített az IAB annak érdekében, hogy a programmatic kampányok nagyobb átláthatóságúak legyenek. A kalkultátor mindenkinek jól jön: a hirdetőknek és a kiadóknak is.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

Angol nyelvű kalkulátort készített az IAB annak érdekében, hogy a programmatic kampányok nagyobb átláthatóságúak legyenek. A kalkultátor mindenkinek jól jön: a hirdetőknek és a kiadóknak is.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
1/7