Minden az adatra és a mesterséges intelligenciára épül, de az ember nem vész el a rendszerből

Minden az adatra és a mesterséges intelligenciára épül, de az ember nem vész el a rendszerből

″Elmosódnak a határok, és ez kemény verseny lesz, aki nem tud lépést tartani ezzel a folyamattal, eltűnik a piacról″ - interjú Arany Jánossal.
Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden mindennel összefügg a termékfejlesztéstől az ügyfélkiszolgálásáig, a HR-kérdésektől a jövő kihívásainak kereséséig. Interjú Kovács Nándorral.
Gyűjtsünk minél több saját adatot!

Gyűjtsünk minél több saját adatot!

A programozott vásárlás és a digitalizáció átformálja a reklámpiacot. A médiatulajdonosoknak is meg kell találniuk az új rendszerekben a helyüket. Németh Béla, az Interpublic Group közép-kelet-európai igazgatója szerint a világ szinte bármely pontján futó kampányokat is lehet Budapestről szervezni.
A Havas Media viszi a Sziget-birodalom kommunikációját

A Havas Media viszi a Sziget-birodalom kommunikációját

″A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében″.
Nagyot durrant a programmatic piac

Nagyot durrant a programmatic piac

Több mint 150 százalékkal nőtt a programmatic videó, de a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta be az európai költési adatokat.
1/8