Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Optimizmus jellemzi a piacot a programmatic szempontjából, ám a fejlődésnek gátja is van. Például a szakember- és tudáshiány. Az IAB Hungary és az FMG R&D felmérték a véleményeket és a várakozásokat is.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Programozott média-felület vásárlás? Tényleg hamarosan ez lesz a jövő domináns hirdetési rendszere?

Programozott média-felület vásárlás? Tényleg hamarosan ez lesz a jövő domináns hirdetési rendszere?

Barta Attila, a programozott médiafelület-vásárlással (programmatic buying) foglalkozó Cadreon ügynökség vezetője a minap indította el IAB keretein belül az RTB (real time biding) munkacsoport szervezését. Ez a programmatic – és azon keresztül a digitális médiapiac – növekedését segíti.
Új vezetők kerültek az IAB-munkacsoportok élére

Új vezetők kerültek az IAB-munkacsoportok élére

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése alapján új vezetők kerültek az AdEx, a Kutatási, a Mobil, a Natív, az Oktatási, a Policy, a Programmatic és a Viewability munkacsoportok élére.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
1/5