Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Európa legjobb programmatic kampányai között a hazai Cadreon aktivitásai!

Európa legjobb programmatic kampányai között a hazai Cadreon aktivitásai!

A CADREON CEE budapesti irodájának több kampánya is bekerült a The Trade Desk által kiírt, a világ legjobb programmatic kampányait díjazó versenyébe.
Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

A terület fejlődésének alapfeltétele ennek a nagyon bonyolult ökoszisztémának a megértése ügynökségi- és ügyfél oldalon is. Interjú Ács Tamással.
A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
1/10