Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

A terület fejlődésének alapfeltétele ennek a nagyon bonyolult ökoszisztémának a megértése ügynökségi- és ügyfél oldalon is. Interjú Ács Tamással.
A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
Programmatic workshop sztárelőadókkal az Internet Hungary-n!

Programmatic workshop sztárelőadókkal az Internet Hungary-n!

Egyszer fent, egyszer lent. A programmatic-ról minden az Internet Hungary Piros termében!
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Csúcson a programmatic-költés

Csúcson a programmatic-költés

Az idei 62 százalékról jövőre 65 százalékra emelkedik a programmatic részesedése a digitális médiában megjelenő hirdetéseknél.
1/10