Gyűjtsünk minél több saját adatot!

Gyűjtsünk minél több saját adatot!

A programozott vásárlás és a digitalizáció átformálja a reklámpiacot. A médiatulajdonosoknak is meg kell találniuk az új rendszerekben a helyüket. Németh Béla, az Interpublic Group közép-kelet-európai igazgatója szerint a világ szinte bármely pontján futó kampányokat is lehet Budapestről szervezni.
A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

Gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is gólra játsszuk a focit – ami szolgáltatásértékesítésben manifesztálódik - írja digitalhungary.hu-n megjelenő cikkében Sólyom Balázs, a UPC Magyarország Kft. online igazgatója.
IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

Angol nyelvű kalkulátort készített az IAB annak érdekében, hogy a programmatic kampányok nagyobb átláthatóságúak legyenek. A kalkultátor mindenkinek jól jön: a hirdetőknek és a kiadóknak is.
Gyűjtsünk minél több saját adatot!

Gyűjtsünk minél több saját adatot!

A programozott vásárlás és a digitalizáció átformálja a reklámpiacot. A médiatulajdonosoknak is meg kell találniuk az új rendszerekben a helyüket. Németh Béla, az Interpublic Group közép-kelet-európai igazgatója szerint a világ szinte bármely pontján futó kampányokat is lehet Budapestről szervezni.
Hogyan áll a hazai programmatic-helyzet?

Hogyan áll a hazai programmatic-helyzet?

Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz nagyon jó a piacnak!
1/8