Programmatic piaci körkép

Programmatic piaci körkép

A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.
Programmatic üzletág vezető érkezett az Adaptive Mediához

Programmatic üzletág vezető érkezett az Adaptive Mediához

2022. április 1-től Tordai Norbert vezetése alatt működik az Adaptive Media programmatic értékesítési üzletága. A szakember feladata a cég programmatic értékesítési folyamatainak összehangolása és irányítása, valamint értékesítési stratégiájának megvalósítása lesz.
Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose  álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Három fogalom, három misztikum. Gyakorlati példákkal bemutatjuk valós értelmüket és helyüket a világban.  
A hazai programmatic piaci trendjei

A hazai programmatic piaci trendjei

Az elmúlt év során tovább változtak a médiafogyasztási szokások, a pandémia felgyorsította a digitális transzformációt számos területen.
1/15