Kihívásokkal néz szembe a print, de mutatjuk az ellenszert is

Kihívásokkal néz szembe a print, de mutatjuk az ellenszert is

James Hewes, a Magazinkiadók Világszövetsége (FIPP) elnöke megtette előrejelzéseit az ideő esztendőre. Kihívásokról és az azokra adott válaszokról beszélt.
Hol a helye a printnek és hol az online-nak?

Hol a helye a printnek és hol az online-nak?

Hajlamosak lehetünk a hagyományos sajtót temetni, a printben azonban még vannak tartalékok - tudhattuk meg a Media Hungary konferencia Ki osztja a lapot? blokkjában kedden.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Olyan termékkel jön ki a Facebook, amit Magyarországon nem lehet elérni

Olyan termékkel jön ki a Facebook, amit Magyarországon nem lehet elérni

Nyomtatott lappal rukkol elő Mark Zuckerberg vállalata.
Megrendült a digitális médiába vetett bizalom?

Megrendült a digitális médiába vetett bizalom?

A jobb mérőszámokat és nagyobb átláthatóságot követelő vezető marketingesek egy ideje már kétségbe vonják a digitális média hatékonyságát.
2/3