A közterület jövője digitális és programozott!

A közterület jövője digitális és programozott!

A fejlett piacokon nagyban növeli a közterületi hirdetések iránti keresletet a médiafelület digitális átállása. Számos innováció egymás hatásait erősítve alakítja át az OOH világát.
Ma nyílik meg a PoszTerra V4 plakát-vándorkiállítás

Ma nyílik meg a PoszTerra V4 plakát-vándorkiállítás

Az egyelőre csak online megtekinthető tárlat április 18-ig látható - közölte a Magyar Művészeti Akadémia az MTI-vel.
Dugóra optimalizált plakátsorozat a Dacia-tól

Dugóra optimalizált plakátsorozat a Dacia-tól

Egy óriásplakátra általában 3 másodperce jut a befogadónak normál tempóban. A dugóban, azonban ennél lényegesen több időt is tölthetnek az autósok plakátnézegetéssel. Erre a helyzetre reagál a Dacia Jogger Extreme típusát népszerűsítő, a plakátműfajt „meghackelő” sorozata – a koncepciót a Mediator fejlesztette.
Láttál már ilyen plakátot?

Láttál már ilyen plakátot?

A Budapestet ellepő, elsőre hagyományosnak tűnő citylight plakátokon az Accenture munkatársai szerepelnek nem mindennapi környezetben. A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.