A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac, a digitalizációhoz való alkalmazkodás kapcsán a lét a tét.
Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Ha az ötlet a semmi, akkor mi a minden? Miért nem jó, ha a vezető „földes úrrá” válik? Pszichológia és marketing? Interjú Dr. Kádas Péterrel?
Nem mindegy, milyen online marketinggel támogatod az értékesítőidet

Nem mindegy, milyen online marketinggel támogatod az értékesítőidet

Az értékesítőknek több típusa is van, ennek megfelelően kell igazítani az online marketinget is.
K.O. vagy OK? Magyar kkv-k az online marketing ringben

K.O. vagy OK? Magyar kkv-k az online marketing ringben

Ma már a magyar cégek is egyre inkább az online marketing eszközeihez folyamodnak a sikeres eladásért más marketingcsatornákhoz képest.
Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

A tévés hirdetési piac elinflálódott Magyarországon, minden egyes percben öt percnyi reklámot adnak a tévék - interjú Havasi Zoltánnal.
1/5