Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
K.O. vagy OK? Magyar kkv-k az online marketing ringben

K.O. vagy OK? Magyar kkv-k az online marketing ringben

Ma már a magyar cégek is egyre inkább az online marketing eszközeihez folyamodnak a sikeres eladásért más marketingcsatornákhoz képest.
Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

A tévés hirdetési piac elinflálódott Magyarországon, minden egyes percben öt percnyi reklámot adnak a tévék - interjú Havasi Zoltánnal.
A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac, a digitalizációhoz való alkalmazkodás kapcsán a lét a tét.
Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Ha az ötlet a semmi, akkor mi a minden? Miért nem jó, ha a vezető „földes úrrá” válik? Pszichológia és marketing? Interjú Dr. Kádas Péterrel?
1/5