Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative „The Futures Less Traveled ” címmel tette közzé jelentését a 2024-re várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés iparági példákkal és számadatokkal gazdagon illusztrált formában tárja fel a remény erejét egy változékony világban.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
A márkaérték növelését ígérő nemzetközi tanácsadó cég, a Lens Marketing két rangos megbízás elnyerésével lép a magyar piacra

A márkaérték növelését ígérő nemzetközi tanácsadó cég, a Lens Marketing két rangos megbízás elnyerésével lép a magyar piacra

Két rangos új ügyféllel, a VELUX-szal és a Vodafone Intelligence Solutions Hungary-vel lép a magyar piacra a Lens Marketing nemzetközi tanácsadó cég, amelynek alapítója és vezetője Pietro Leone, a Grey korábbi regionális vezérigazgatója.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Csak az igazságra lehet márkát építeni az építőiparban!

Csak az igazságra lehet márkát építeni az építőiparban!

A jó márka az, amelyik mindig betartja és teljesíti, ami ígért. A Mapei 80 éve ígér tartós építési megoldásokat, amit be is tart. Ennek az újabb elismerése, hogy a márka idén is elnyerte a Superbrands és Business Superbrands díjat, mely alkalomból a vállalat betekintést enged a márkaépítési stratégiájába.
1/5