Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Sokkal nagyobb mértékben növekszik a mobil hirdetési potenciál, mint ahogy azt forintra lehetne váltani. Tavaly listaáron körülbelül 4 milliárd forint maradt bent a piacon. Többek közt erről is beszélt Földi Kata az IAB Mobil munkacsoport vezetője.
Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Sokkal nagyobb mértékben növekszik a mobil hirdetési potenciál, mint ahogy azt forintra lehetne váltani. Tavaly listaáron körülbelül 4 milliárd forint maradt bent a piacon. Többek közt erről is beszélt Földi Kata az IAB Mobil munkacsoport vezetője.
Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Hatalmas a mobilhirdetés-biznisz – interjú Földi Katával

Sokkal nagyobb mértékben növekszik a mobil hirdetési potenciál, mint ahogy azt forintra lehetne váltani. Tavaly listaáron körülbelül 4 milliárd forint maradt bent a piacon. Többek közt erről is beszélt Földi Kata az IAB Mobil munkacsoport vezetője.
Ilyen a jó mobilreklám

Ilyen a jó mobilreklám

Nálunk a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derül ki az eNET – Madhouse friss kutatásából.