Hangalapú forintátutalás a K&H mobilbankjában

Hangalapú forintátutalás a K&H mobilbankjában

Szóbeli utasítás alapján is lehet forintátutalást kezdeményezni a K&H mobilbankjában. A K&H tavaly novemberben indította útjára Kate-et, a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztenst, akivel az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott, 6,5 százaléka pedig havi szinten igénybe is vesz. Kate új funkciója a hazai pénzügyi szektorban előzmény nélküli, innovatív megoldás, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek pénzügyeinek intézését – hangzott el a K&H mai sajtóbeszélgetésén.
Mostantól még több tranzakciós adat az új OTP MobilBankban

Mostantól még több tranzakciós adat az új OTP MobilBankban

Az OTP Bank és a Mastercard új, közös szolgáltatása áttekinthetőbbé és még egyszerűbbé teszi a vásárlások nyomon követését a bank mobilbankjában. Az újdonság lényege, hogy mostantól a kereskedők logója és címe feltölthető és megjeleníthető az alkalmazásban a kiadási tranzakciók mellett, segítve a felhasználókat az egyes költések könnyebb utólagos azonosításában.
Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb folyószámláját hozzák létre. Idén áprilisban a nagy bankokkal megegyező működési engedélyt kaptak a brit felügyeleti szervektől, októberben pedig megnyitották az első 18 ezer bankszámlát Nagy-Britanniában. Mindezt egyetlen fiók nélkül.
K&H: indul az újgenerációs mobilbank

K&H: indul az újgenerációs mobilbank

Új mobilbankkal jelentkezik a K&H. A pénzintézet 10 év folyamatos fejlesztés és funkcióbővítést követően döntött úgy, hogy alapjaiban újítja meg a mobilbankját. A világszínvonalú új megoldás élményszerű új dizájnnal jelenik meg. Már az első lépésben is kerül be új funkció a mobilbankba, de a teljességgel megújuló informatikai háttér megteremti annak a technológiai feltételeit, hogy a jövőben számos eddig nem ismert, összetett funkció váljon elérhetővé az ügyfelek számára. „A K&H újabb nagy lépést tett az úgynevezett »életmód mobilapplikáció« felé, ami messze több, mint egy hagyományos mobilbank″ – jelentette ki Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. A K&H azon ügyfeleinek, akik jelenleg is aktívan használják a mobilbankot, nem szükséges ismét letölteni, az applikáció a közeljövőben automatikusan frissül.
Nem az életkor számít a mobilbankolásnál

Nem az életkor számít a mobilbankolásnál

A Budapest Bank legfrissebb, reprezentatív felméréséből az is kiderült: a banki mobilalkalmazások egyelőre kiegészítő szerepet játszanak.
1/2