Van amiben a gépek már jobbak az embernél, mégsem kell aggódni a jövő miatt

Van amiben a gépek már jobbak az embernél, mégsem kell aggódni a jövő miatt

Az a kérdés, hogy az ember mihez kezd majd a szabadságával. Interjú Varga Zsigmonddal, az SAP üzletfejlesztési igazgatójával.
Felhő alapú contact centerek

Felhő alapú contact centerek

A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség. Bortnyák Adorján cikke.
Az első algoritmustól a közeljövő ember-gép rendszereiig

Az első algoritmustól a közeljövő ember-gép rendszereiig

Mik az algoritmusok? Hogyan alakul az ember és a gép viszonya? A ma és a holnap számítástudományának alapkategóriáit veszi górcső alá Kömlődi Ferenc.
Mesterséges intelligencia: a digitális transzformáció lelke

Mesterséges intelligencia: a digitális transzformáció lelke

A mesterséges intelligencia kérdése sürgős, amit európai szinten és közösen kell kezelnünk. Pintér Róbert cikke a digitalhungary.hu-n.
Felhő alapú contact centerek

Felhő alapú contact centerek

A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség. Bortnyák Adorján cikke.
1/19