A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt

A Z generáció fele nem néz már híradót, 44%-uk közösségi oldalakról tájékozódik.
Mindig meg lehet találni a piaci rést - interjú Gerentsér Imrével

Mindig meg lehet találni a piaci rést - interjú Gerentsér Imrével

Nem egy-egy terméket kell indítani, hanem komplex és egymásra épülő márkastratégiákkal kell dolgozni - fogalmazott a digitalhungary.hu-nak a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatója. Nagyinterjúnkban szó esik a híraggregátor oldalakról, a bulvárról, de a programmatic-ról is.
Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Fontos számukra a szépségápolási cikkek összetétele, odafigyelnek arra, hogy olyan termékeket használjanak, amelyeket nem teszteltek állatokon, illetve nem feltétlenül a nagynevű márkáktól várják mindig a legtöbbet – kb. ezt gondolják a hazai beauty, lifestyle és vegán bloggerek a szépségápolásról.
Elkezdődött a Media Hungary

Elkezdődött a Media Hungary

Több száz milliárd forint értékű fejlesztés zajlik a digitális infrastruktúra terén - mondta a Digitális Jólét Programért (DJP) felelős miniszterelnöki biztos kedden Siófokon.
Kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma

Kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma

2012 óta világszerte kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma - derült ki a Google legújabb felméréséből. A Google által megbízott, Kantar TNS nevű piackutató cég az elmúlt öt évben fogyasztók százezreit kérdezte meg világszerte média- és internetfogyasztási szokásaikról.
1/5