Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Vállalkozóknak, vállalati közép- és felsővezetőknek indított új gazdasági havilapot Kocsi Ilona. A magazin az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni.
Tudtuk, hogy az internettel kezdeni kell valamit – interjú Simó Györggyel

Tudtuk, hogy az internettel kezdeni kell valamit – interjú Simó Györggyel

A Narancsban azért azt nagyon szerette az ember, hogy a magyar újságírás nyelvezetének a megújítói között lehetett – emlékszik vissza a kezdetekre Simó György a mediatortenet.hu-nak adott nagyinterjújában, ahol többek között kijelentette: mindig is az volt az ambícióm, hogy ha csinálok valamit, akkor az legalább országos jelentőségű legyen.
Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Eldőlt a helyi rádiók sorsa

Eldőlt a helyi rádiók sorsa

Az NMHH Médiatanácsa több helyi rádiós pályázat ügyében is döntést hozott. Esztergomi telephellyel ideiglenes szolgáltatás indulhat.
Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
1/4