Van podcasted? És hányan hallgatják?
A podcast marketing remek eszköze lehet a vállalkozásodnak, akár vállalatoknak, akár magánszemélyeknek ...
2024. május 07.
Török Balázs
Megégették magukat a visszáru logisztikával a …
A digitalizáció előretörésének korszakában hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy vannak ...
2024. május 06.
Kosárérték
Munch: nem kell túlgondolni a dolgokat!
A Munch innovációja valójában annak elérése, hogy a környezetedben nem kell bemenned az összes ...
2024. május 05.
Bordás Szilvia
Mi tehetsz az árversennyel szemben webáruház …
A potenciális vásárlók kezében egyre kevesebb pénz van. Ennek hatására szegmensenként változó ...
2024. május 03.
Laczkó Balázs
Az e-kereskedelem jövőjét már az AI írja
Az e-kereskedelem az egyik legfontosabb felhasználója a mesterséges intelligenciának (AI). Használati ...
2024. május 02.
Jóbi Attila
Helló, Unió, de jó veled!
Pontosan 20 éve, hogy Magyarország is teljes jogú tagja lett az Európai Uniónak. Bennem akkor ...
Generációk harca vagy mindenkinek való vidék?
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. ...
2024. április 30.
Gregó János
TEMUtizált hirdetések
A TEMU megjelenése a kiskereskedelmi piacon olyan vehemenciával történt, olyan mértékben befolyásolta ...
Megmérkőztek értünk: Chat GPT vs. Google Gemini
Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával ...
2024. április 29.
Jóbi Attila
Véget érhet végre a verandatolvajok aranykora
Meglepően nagy gondot okoz a lakásajtók elé helyezett küldemények ellopása az Egyesült Államokban, ...
2024. április 28.
Kosárérték
SEO: 8+1 sikeres mód a pozíciónöveléshez
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld ...
2024. április 26.
Lipusz Kinga
Ágyú után sebészkés: már nem úgy nyomul a Temu
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. ...
2024. április 25.
Buzás Attila
A vidéki sajtó halála
Valahol szomorú az, hogy már nem napilappal kezdjük a napot. Nem kell elsétálni a postaládáig, ...
Gyere az fps-hez UX-esnek!
Téged keresünk, ha a research az erősséged és több mint 3 év tapasztalatod van UX-esként
2024. április 15.
fps ecosystem
Azok örülhetnek most, akiknek semmi közük az …
Olyan lehangolt, kilátástalan hangulatot, ami mostanában uralkodik az Amazon platformján értékesítő ...
2024. április 15.
Kosárérték
Trendspotting – Már látszik, hogy másképpen lesz …
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? ...
2024. április 12.
Pintér Róbert
Három kihagyhatatlan megoldás a vásárlói hűség …
Ha már hűségprogram, akkor az legyen adatvezérelt és automatizált. Ismerd meg vevőidet, szegmentálj, ...
2024. április 11.
Kuglics Cintia
Milliókba kerül egy webáruház, de okos …
Aki webáruházat akar létrehozni és üzemeltetni, annak alapból egy erős, legalább hat (de inkább ...
2024. április 11.
Kosárérték
Vághat-e még az MNB?
Vághat-e még az MNB? 2024. április 10. - 09:59 citadella 2024. április 10. - ...
2024. április 10.
citadella
Vághat-e még az MNB?
Habár a piaci szereplők meg vannak róla győződve, hogy a kamatpálya továbbra is lefelé vezet ...
2024. április 10.
zsviktor
A vallás is lehetőséget kínál a webáruházak …
Az iszlám országokban különleges jelentősége van a ramadánnak, ám az elmúlt években ebben az ...
2024. április 10.
Kosárérték
AI eszközök vásárlói perszónák létrehozásához
2024 nagy kérdése lesz, hogy sikerül-e a generatív AI forradalmat valódi üzleti eredmények nyelvére ...
2024. április 09.
Jóbi Attila
Mit ér az előfizetés az e-kereskedelemben?
Elindulsz a konyhába a reggeli, életmentő kávédért, de amikor odaérsz, eszedbe jut, hogy az tegnap ...
2024. április 08.
Burkus Brigitta
Érzelmeink hálójában: miről is szól az emocionális …
Az emocionális marketing lényege, hogy muszáj elrugaszkodni egy pillanatra az adatok, mérések és ...
2024. április 05.
Gregó János