Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

A márkáknak egyre nagyobb kihívás egyedi üzenteket eljuttatni a fogyasztóikhoz a médiacsatornák sokaságán. Interjú Jedlicska Mártonnal.
Vb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Vb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Hogyan alakult Ronaldo, Messi és Neymar személyes márkáka a foci vb után? A Neticle kutatásából kiderül. Exkluzív cikk a digitalhungary.hu-n!
Egy korszak vége: jönnek a személyre szabott hűségprogramok

Egy korszak vége: jönnek a személyre szabott hűségprogramok

A lojalitás megszerzéséhez már nem elegendő, ha például minden tizedik terméket ajándékba kapják a vevők.
Katasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Katasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Poggyászok el nem szállítása, járattörlés, kényszerleszállás - szinte minden megtörtént, ami egy légitársaság hírnevét hosszú időre tönkreteheti.
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
1/6