Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Poggyászok el nem szállítása, járattörlés, kényszerleszállás - szinte minden megtörtént, ami egy légitársaság hírnevét hosszú időre tönkreteheti.
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

A márkáknak egyre nagyobb kihívás egyedi üzenteket eljuttatni a fogyasztóikhoz a médiacsatornák sokaságán. Interjú Jedlicska Mártonnal.
netVb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

netVb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Hogyan alakult Ronaldo, Messi és Neymar személyes márkáka a foci vb után? A Neticle kutatásából kiderül. Exkluzív cikk a digitalhungary.hu-n!
1/6