A Google a saját szabályait is képtelen betartani a hirdetései háromnegyedében

A Google a saját szabályait is képtelen betartani a hirdetései háromnegyedében

A márkabiztonságot nem a YouTube-on kell keresni, derül ki a Wall Street Journalban megjelent kutatási adatokból.
Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.
Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.