Arculatot és logót vált a Nickelodeon

Arculatot és logót vált a Nickelodeon

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.
Nem érdemes várni a védjegybejelentéssel

Nem érdemes várni a védjegybejelentéssel

Bármilyen termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, vannak nevek, ábrák vagy szlogenek, amiről mindenkinek ugyanaz jut az eszébe. Egy vállalkozás indításakor minden alapító számára kulcsfontosságú, hogy az általa képviselt márka egyedi, ismert, jól csengő névvel rendelkezzen. Az üzleti reputáció megszerzése hosszú és rögös út, egy márkanév vagy egy logo kizárólagosságot biztosító jogi védelmének biztosítása azonban sokkal egyszerűbb, mint azt sokan gondolják: a védjegyoltalom a megoldás.
Világszerte új logót kapott a Glamour márka

Világszerte új logót kapott a Glamour márka

Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó időtlen, erős és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.
Arculatot és logót vált a Nickelodeon

Arculatot és logót vált a Nickelodeon

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.
Az Apple a svájci gyümölcstermesztők 111 éves szervezetét támadja almás logójuk miatt

Az Apple a svájci gyümölcstermesztők 111 éves szervezetét támadja almás logójuk miatt

A svájci gyümölcstermesztők legrégebbi és legnagyobb szervezete, a Fruit Union Suisse idén 111 éves, és történetének nagy részében egy fehér kereszttel díszített piros alma volt a logója, ami Svájc zászlaját jelképezi. A nagy múltú egyesület most attól tart, hogy meg kell változtatnia a címerét, mert a világ egyik legnagyobb techcége, az Apple most mindenféle almaábrázolás felett igyekszik megszerezni a szellemi tulajdonjogokat.
1/2