Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.