Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak

Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak

Nélkülöző gyermekek mindennapjait varázsolja szebbé közvetetten egy magyar kreatív ügynökség által megálmodott táskakollekció. Susánszki Edina, a kezdeményezés mögött álló Plus Creative Agency marketingvezetője elmondta, az elsősorban a kreatíviparban dolgozókat megszólító Kreativitáskák a társadalmi felelősségvállalás jegyében készültek, hiszen minden vásárlással a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatják a vevők. A Kreativitáska pedig nem más, mint egy stílusos vászontáska olyan felirattal, ami „kicsit mindenkinek mond valamit”.
Ma megjelenik az M-lista, a hazai kreatív szakma 2021-es rangsora

Ma megjelenik az M-lista, a hazai kreatív szakma 2021-es rangsora

A hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát a MAKSZ 2010-ben a kreatív kiválóság díjazására hozta létre.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Egyetlen poszttal is lehet követőszámot duplázni! Egy éves a Kraft Agency, a Telekom formabontó kreatív csapata

Egyetlen poszttal is lehet követőszámot duplázni! Egy éves a Kraft Agency, a Telekom formabontó kreatív csapata

Hogyan lehet sikeresen csavarni egyet a hagyományos tartalomgyártási módszereken, és saját influcereket képezni? Hogyan lesz egy merész ötletből és egyetlen posztból dupla annyi követő? A Telekom 2022 tavaszán szembement a megszokott trendekkel: elstartolt kreátor programja és a Kraft Agency csapata. Mit kell tudni róluk? Mutatjuk!
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
1/2