Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Az emberiség sorsfordító kérdésévé vált, hogy mennyire lesz képes uralni a változások és az általa létrehozott rendszerek sebességét és komplexitását. Az online világ felszabadító élmény, a digitális forradalom új életmódot kíván. Tart-e még az emberi evolúció? Kik a valódi digitális bennszülöttek? Interjú Csermely Péter professzorral.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
1/2