Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

A márkáknak egyre nagyobb kihívás egyedi üzenteket eljuttatni a fogyasztóikhoz a médiacsatornák sokaságán. Interjú Jedlicska Mártonnal.
Csermely Péter a türelemről és a kreativitásról

Csermely Péter a türelemről és a kreativitásról

A „szerezzük meg és élvezzük gyorsan a ma örömeit” magatartás egy olyan „megszaladási jelenség”, amely a javak fokozott elfogyasztásával tönkreteszi a fenntartható fejlődés esélyét. De: ″Aki valóban tud várni, abban megszületik az a mélységes türelem, amely szépségében és jelentésében semmivel se kevesebb annál, amire vár.″ (Pilinszky János) Azaz, a hosszú ideig nem teljesített kívánságaink sokkal többet fejleszthetnek rajtunk, mint azok, amelyek gyorsan teljesültek - e gondolatok mentén írt a türelemről, a kreativitásról, a várakozásról Csermely Péter professzor.
Előbb tudd, hogy miért kommunikálsz, csak utána keresd, hogy hol!

Előbb tudd, hogy miért kommunikálsz, csak utána keresd, hogy hol!

Kreatív és önálló munkatársakkal lehet az ügyfelek igényeit megfelelően kiszolgálni – véli Hampuk Richárd, a Person Group tulajdonos-ügyvezetője.
Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

A fiatal influencer billentyűt ragadott és inspirátorként mutatja be Scott Morrison Unbound című könyvét. A cikk a fiatalok álmaitól a mesterséges intelligenciáig vizsgálja a kreativitást. Jó inspirálódást!
A jövő az álmodozóké – interjú Mérő Lászlóval

A jövő az álmodozóké – interjú Mérő Lászlóval

Amikor becsöngettem Mérő László irodájába, épp egy sakkparti végére toppantam be... Elmosolyodtam, mert kapóra jött, hiszen az idei Media Hungary címe: „Tudsz már sakkozni?”.
1/3