A jó zöldmarketinges képes megváltoztatni a világot

A jó zöldmarketinges képes megváltoztatni a világot

Hat napon át tartó kiemelt Zöld Marketing Mesterkurzust indít a Green Business Academy Budapesten. A tanfolyam célja, hogy olyan szakembereket képezzen tovább, akik a képzés végére tudatában lesznek az egészség, a környezet- és a társadalomtudatosság fontosságának a munkájuk során.
A szigetelés is lehet erőmű! - interjú Ámon Adával

A szigetelés is lehet erőmű! - interjú Ámon Adával

Csak az okossá tett hálózatokkal és egy lényegesen alacsonyabb energiaigény–szinttel lehet elérni a kitűzött széndioxid csökkentési célokat – mondja Ámon Ada az E3G környezeti think-tank vezető munkatársa.
Hogy mit ki nem találnak a zöldek!?

Hogy mit ki nem találnak a zöldek!?

A Greenpeace közzétette az outdoor márkák üzleteiben végzett levegőtesztek eredményét. Öt európai országban és Taiwanon vizsgálták például a Mammut, a The North Face és két skandináv márka üzleteinek levegőjét.
A szigetelés is lehet erőmű! - interjú Ámon Adával

A szigetelés is lehet erőmű! - interjú Ámon Adával

Csak az okossá tett hálózatokkal és egy lényegesen alacsonyabb energiaigény–szinttel lehet elérni a kitűzött széndioxid csökkentési célokat – mondja Ámon Ada az E3G környezeti think-tank vezető munkatársa.
Az ár számít, a környezettudatosság csak másodlagos

Az ár számít, a környezettudatosság csak másodlagos

A hazai nyomdáknak még nem hoz akkora forgalomnövekedést a környezettudatos működés, mint a nyomdai vállalkozásoknak Európa más részein.
1/2